Roadmap 2025

De basis voor het succes van INNOMAR is cross-promotion.


Het is essentieel dat álle partners het platform van INNOMAR telkens weer onder de aandacht brengen van de financieel advieskantoren en daardoor een enorme hoeveelheid waardevolle 'exposure' genereren voor alle partners op het platform.

INNOMAR kan alleen succesvol zijn en blijven als alle partners dit concept met veel enthousiasme omarmen en bij iedere gelegenheid het platform promoten.

LinkedIn

De opzet is eenvoudig: periodiek worden partners van INNOMAR onder de aandacht gebracht. Dat doen we door het schrijven van posts die worden geplaatst op LinkedIn & Instagram.

De posts worden tevens geplaatst als blog/nieuwsartikel op de website van INNOMAR: klik hier!

Iedere volgende keer wordt aandacht geschonken aan andere partners. Het is een nooit stilstaande caroussel waarbij partners op jaarbasis meerdere keren wordt gepresenteerd op onze social media kanalen.

Liken & Reposten

Periodiek ontvangen alle partners een e-mail/nieuwsbrief van INNOMAR met daarop de linkjes naar de posts die op LinkeIn en Instagram zijn geplaatst.

U wordt verzocht om deze posts te reposten naar uw eigen netwerk toe. Dat is immers de kern waarom het gaat: cross-promotion.

E-mailmarketing

INNOMAR verstuurt periodiek een e-mail nieuwsbrief waarbij ruim 5.000 marktpartijen (assurantie-, hypotheek- en pensioenkantoren, de pers, systeemhuizen en andere marktpartijen) worden geinformeerd over de nieuwsberichten/posts die in de betreffende periode zijn geplaatst.

Ook dit zal naar verwachting leiden tot veel publiciteit voor het plaform van INNOMAR

Meetings

Ook is het de bedoeling om de partners van INNOMAR met elkaar kennis te laten maken. Over de vorm en inhoud van deze bijeenkomsten zijn we volop aan het brainstromen. Uw suggesties zijn welkom (mail deze dan naar info@innomar.nl).

De eerste paar sessies zullen in ieder geval in het teken staan van 'met elkaar kennis maken'. U wilt immers wel weten wie nu eigenlijk die andere partners zijn! Wij hopen Q2 - 2025 de eerste sessie te organiseren.

Tarief

De afgelopen 2 jaar hebben wij met een groot aantal marktpartijen gesproken die allen veel toegevoegde waarde kunnen leveren aan de gezamenlijke doelgroep: de financieel advieskantoren. De belangstelling en het enthousiasme bleek groot te zijn.

Met het concept is geexperimenteerd en inmiddels is er veel ervaring opgedaan. Deelname aan het platform is vanaf 01-01-2025 niet langer gratis; wij vragen de deelnemers vooralsnog om een beperkte bijdrage ad € 300,00 per jaar.

Het beschikbare budget wordt grotendeels gebruikt voor het opzetten en uitrollen van een LinkedIn-campagne. Daarnaast willen we het platform verder kunnen ontwikkelen en professionaliseren.