De ASSU WebApp: een  snel en doelmatig communicatiekanaal voor úw klanten!

Waar uw website en de inzet van Social Media ervoor zorgen dat klanten u vínden, zorgt de WebApp ervoor dat klanten blijven.

De belangrijkste functie van de WebApp: uw klant kan direct met letterlijk één druk op de knop op zijn smartphone contact met uw kantoor opnemen.

Optimaliseer uw communicatie

Communicatie tussen uw kantoor en uw klant optimaliseren?

U beschikt over verschillende communicatiemiddelen: face-to-face, telefoon, e-mail, website, webcam, social media. En uw eigen WebApp op de mobiele telefoons van al uw klanten: dat is nu óók mogelijk. 

Een groeiende groep klanten zal deze vorm van digitale communicatie zéér aanspreken!

In contact met de schadeafdeling

Snel contact met de schadeafdeling.

Bij een schadegebeurtenis kan uw klant de schadeafdeling rechtstreeks benaderen. Dus niet doorschakelen of doorzetten of wachten op een telefoon-menu. Nee, direct de juiste afdeling.

Snel een verzekeringen aanvragen

Wilt uw klant een verzekering snel en in het weekend aanvragen of muteren?

Indien uw kantoor een 'mijn polismap' beschikbaar stelt aan uw klanten, kunnen zij via de WebApp verzekeringen wijzigen en/of aanvragen.

Uw klant is onderweg met de trein of het vliegtuig naar zijn vakantiebestemming. 'Oei..... heb ik nu wel of niet aanvullende zorgkosten verzekerd op mijn reisverzekering?' Via de WebApp kan hij dat controleren of de vraag bij u neerleggen.

Rechtstreeks contact

Rechtstreeks contact met eigen adviseur.

Via de WebApp kan uw klant vragen stellen, informatie opvragen en direct contact hebben met de eigen adviseur binnen het kantoor.

Belangstelling?

Heeft u belangstelling voor een of meerdere dienstenvan en voor een samenwerking met YORON? Laat het ons weten via onderstaand formulier.